Datum

nov 27 2019
Expired!

Tijd

All Day

Kosten

299,50

Masterclass effectief communiceren met cliënten

Alkmaar/ Utrecht

Gedrag van cliënt
Gedrag speelt niet alleen een belangrijke rol in het ontstaan van schulden, het bepaalt ook op welke wijze de cliënt omgaat met de schuldenproblematiek. Voor een succesvol en resultaatgericht traject is gedragsverandering van de cliënt cruciaal. Opgelegde verandering blijkt niet te werken, het zelf tot inzicht komen waarom verandering belangrijk is wel. Als financieel hulpverlener maak je dit mogelijk wanneer je motiverende gespreksvoering toepast. Daarmee help je de cliënt in het versterken van diens intrinsieke motivatie om te veranderen. Ook help je door samen de ambivalentie te onderzoeken in het maken van keuzes. Deze training leer je, met behulp van een ‘evidence based’ methode, hoe je duurzame gedragsverandering bij de cliënt uitlokt.

4,5 vaardigheidspunt en 2 kennispunten NVVBS

Data:
Utrecht
27 november 2019

Utrecht
19 mei 2020
Alkmaar
22 september 2020
Utrecht
26 november 2020

Reactie verzenden

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *